بیش از 200 نفر نیروی کشیک و تیم های متخصص عملیاتی برای رفع مشکلات احتمالی شبکه اپراتورهای تلفن همراه در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به مردم استان البرز و مسافران عبوری خواهندبود
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات
استان البرز، محمد حسین شاهینی سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز ضمن
تبریک فرارسیدن سال جدید به مردم شریف استان البرز در خصوص تمهیدات نوروزی وزارت
ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های زیر مجموعه گفت: همه بخش های خانواده بزرگ
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در تلاش هستند تا بدون هیچ مشکل و کمبودی
بتوانیم خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را در ایام نوروز به مردم استان و
مسافرین عزیز ارائه نماییم.
سرپرست اداره کل ارتباطات
و فناوری اطلاعات استان گفت: بیش از 200 نفر از پرسنل خدوم
ادارات و شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تعطیلات نوروزی
بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مردم شریف استان هستند. همچنین 7 تیم متخصص عملیاتی هم برای رفع مشکلات احتمالی با تجهیزات کامل
آماده خدمت به مردم هستند.
شاهینی با اشاره به حجم بالای ترافیک عبوری مسافر از استان
گفت: به منظور افزایش ظرفیت و کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه، تعداد 17 دکل سیار در استان مستقر شده و در صورت بالارفتن
ترافیک ارتباطی در نقاط مختلف استان سریعا به محل مورد نظر اعزام خواهد شد.
وی در خصوص فعالیت مراکز پاسخگویی اپراتورهای سیار گفت: همراه
اول با شماره تلفن های 9990 برای تماس از سیمکارت
مشترکین خود و 09129990 برای تماس از سایر خطوط پاسخگوی کاربران این اپراتور می
باشد.
همچنین مشترکین اپراتور ایرانسل هم می توانند از طریق شماره
700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط با مرکز پاسخگویی ایرانسل در تماس
باشند و مشکلات و مسائل خود را پیگیری نمایند.
شرکت رایتل هم با شماره 200 برای مشترکین خود و 09202000000
برای تماس از سایر خطوط پاسخگوی مشترکان است.