پرش به محتوای اصلی

اخبار

دولت هوشمند در البرز راه اندازی می‌شود

دولت هوشمند در البرز راه اندازی می‌شود
شاهینی گفت:دستگاههای اجرایی استان ملزم به اتصال به" گذرگاه عمومی خدمات دولت " و " درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار" هستند
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز؛ با هدف  ایجاد پنجره واحد دولت هوشمند  و ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان،  در گام اول پروژه ارزیابی آمادگی الکترونیکی دستگاه های اجرایی استان اجرایی شد.
محمد حسین شاهینی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار جلسه تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار و نتیجه آن الزام دستگاههای اجرایی استان به اتصال به" گذرگاه عمومی خدمات دولت " و " درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار" بوده است.
شاهینی گفت: در راستای پیاده سازی سریع این پروژه در استان، دستگاه های متولی ارائه خدمات پایه از جمله اداره کل پست استان آمادگی خود را جهت ارائه خدمت کد پستی ده رقمی  به صورت برخط به کلیه دستگاههای متقاضی اعلام کرد.
وی در ادامه افزود: باید مجوز های بین دستگاهی  مانند مجوز حفاری و پروژه های عمرانی شهری به صورت الکترونیکی و بر خط صورت گیرد تا از اتلاف وقت و خسارت به زیرساخت های شهری ازجمله آب و برق و گاز و تلفن و شبکه فیبر نوری شهری و بین شهری  جلوگیری شود.
۶ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۳۹
تعداد بازدید : ۱۸۱

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید