پرش به محتوای اصلی

اخبار

آگهی فراخوان عمومی با موضوع استقرار دولت الکترونیک

آگهی فراخوان عمومی با موضوع استقرار دولت الکترونیک

آگهی فراخوان عمومی با موضوع استقرار دولت الکترونیک

در حوزه های

 " الکترونیکی کردن خدمات دستگاههای اجرایی ، استقرار سیستم امنیت اطلاعات در دستگاههای اجرایی (ISMS)، رقومی کردن اطلاعات و اسناد "

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در  نظر دارد به استناد بند 4 مصوبه شماره 65/5/94060 مورخ 96/09/01کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان به منظور انجام فاز شناخت دستگاههای اجرایی به صورت رایگان اقدام به شناسایی متقاضیان واجد شرایط نماید.

شرایط متقاضی:

1- داشتن شخصیت حقوقی،

2- دارا بودن نیروی انسانی متخصص در زمینه موضوع فراخوان،

3- داشتن تجربه کافی و مرتبط با موضوع فراخوان،

4- دارا بودن گواهی‏نامه‏‌های صلاحیت از مراجع ذی صلاح.

متقاضیان واجد شرایط می‏‌بایست حداکثر ظرف مدت 20 روز از تاریخ انتشار شرح خدمات پیشنهادی و زمان‏بندی مورد نظر برای انجام پروژه را به همراه مدارک ذیل به نشانی: استان البرز- کرج -عظیمیه -طالقانی شمالی -شهرک اداری -اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و کد پستی 79449-31497 از طریق پست ویژه ارسال نمایند.

1-    مدارک رسمی شرکت از جمله اساسنامه، آگهی تاسیس، روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات و شناسه ملی

2-     ارایه سوابق و مستندات کاری مفید و مرتبط با موضوع فراخوان در حداقل سه سال اخیر

3-    ارائه گواهی حسن انجام کار مفید و مرتبط در حداقل سه سال اخیر از کارفرمایان مربوطه

4-    لیست امکانات و تجهیزات کاری مرتبط با موضوع فراخوان و تاییدیه‌های مربوطه و اعلام توانمندی مالی، تجهیزات و تدارکات

5-    تصویر مفاصاحساب قطعی یا علی‌الحساب بیمه تامین اجتماعی و ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده

6-     لیست تعداد کارهای در دست انجام همراه با زمانبندی اتمام آنها و فرم خوداظهاری در خصوص ظرفیت کاری

7-    لازم به ذکر است هزینه درج یک نوبت آگهی فراخوان به عهده برنده/برندگان فراخوان می باشد.

 

روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات

۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۰۸
تعداد بازدید : ۶۴۷

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید