پرش به محتوای اصلی

اخبار

تمهیدات ویژه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در نوروز 97

تمهیدات ویژه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در نوروز 97
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد: 150 نیروی کشیک، تیم های متخصص عملیاتی برای رفع مشکلات احتمالی شبکه و دکل های سیار اپراتورهای تلفن همراه برای افزایش ظرفیت و کیفیت شبکه های تلفن همراه در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به مردم استان البرز و مسافران عبوری خواهندبود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان البرز، غلامرضا حمیدی مدیرکل  ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز خبر داد :150 نیروی کشیک،  تیم های متخصص عملیاتی برای رفع مشکلات احتمالی شبکه و دکل های سیار اپراتورهای تلفن همراه برای افزایش ظرفیت و کیفیت شبکه های تلفن همراه در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به مردم استان البرز و مسافران عبوری خواهندبود.

وی اضافه کرد: تمام بخش های خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در تلاش هستند تا بدون هیچ مشکل و کمبودی بتوانیم خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را در ایام نوروز به مردم شریف استان و مسافرین عزیز ارائه کنیم.

حمیدی با اشاره به حجم بالای ترافیک عبوری مسافر از استان گفت: به منظور افزایش ظرفیت و کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه، دکل های سیار در استان مستقر شده و در صورت بالارفتن ترافیک ارتباطی در نقاط مختلف استان سریعا به محل مورد نظر اعزام خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت مراکز پاسخگویی اپراتورهای سیار گفت: همراه اول با شماره تلفن های 9990 برای تماس از سیمکارت مشترکین خود و 09129990 برای تماس از سایر خطوط پاسخگوی کاربران این اپراتور می باشد.

وی افزود: همچنین مشترکین اپراتور ایرانسل هم می توانند از طریق شماره 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط با مرکز پاسخگویی ایرانسل در تماس باشند و مشکلات و مسائل خود را پیگیری کنند.

حمیدی خاطرنشان کردکه شرکت رایتل هم با شماره 200 برای مشترکین خود و 09202000000 برای تماس از سایر خطوط پاسخگوی مشترکان است.

۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵
تعداد بازدید : ۳۹۳

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید