دفاتر پیشخوان دولت

*  توجه  *

از تاریخ 3/اسفند/98 کلیه درخواست های مربوط به صدور پروانه جدید التاسیس، انتقال امتیاز، تمدید و تغییر نشانی صرفا از طریق سامانه الکترونیکی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صورت می پذیرد.

جهت ورود به سامانه اینجا کلیک کنید

 

 کلیه متقاضیان (بجز متقاضیان تغییر نشانی) پس از تکمیل اطلاعات در سامانه، مدارک مورد نیاز جهت استعلام حراست را به شرح ذیل تکمیل و بصورت فیزیکی تحویل حراست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نمایند نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت استعلام حراست برای متقاضیان صدور پروانه جدید، انتقال امتیاز و تمدید پروانه:

1- فتوکپی برابر اصل همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی مدیرعامل(برای اشخاص حقوقی) و یا مدیر دفتر (برای اشخاص حقیقی)

2- فتوکپی همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی اعضای هیات مدیره (برای اشخاص حقوقی)

3- فتوکپی اساسنامه، آگهی ثبتی، آگهی آخرین تغییرات و روزنامه رسمی (برای اشخاص حقوقی)

4- گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل و همه اعضای هیات مدیره (برای اشخاص حقوقی) و یا مدیر دفتر (برای اشخاص حقیقی)

4- تعداد 5 قطعه عکس پرسنلی مدیرعامل(برای اشخاص حقوقی) یا مدیر دفتر (برای اشخاص حقیقی)

5- تکمیل فرم تعرفه حراست (از اینجا دانلود کنید)

6- تکمیل فرم تعهدنامه حراست (از اینجا دانلود کنید)

خواهشمند است هنگام تکمیل فرم تعرفه حراست به نکات ذیل توجه داشته باشید:

1-     جواب سوالات را کامل و دقیق تکمیل نمایید.

 2-     چنانچه سوالی در مورد شما صدق نمی کند یا جواب شما به آن سوال منفی است با توضیح مناسب مشخص کنید. تحت هیچ شرایطی سوالی و یا ستونی بی جواب نماند و از خالی و ناقص گذاشتن جواب اجتناب گردد و همچنین از کلی گویی و دادن پاسخ های مبهم نیز خودداری نمایید.

  

دریافت آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی (ابلاغ 5 خرداد 98)

دریافت طرح تابلو مصوب دفاتر

 

راهنمای صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت جدیدالتاسیس

بر اساس مصوبه 289 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطی

1. پروانه دفتر پیشخوان دولت جدید صرفا جهت اشخاص حقوقی(شرکت ها) صادر می‌گردد. ابتدا با مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به تاسیس شرکت با موضوع فعالیت "ارایه خدمات پیشخوان خدمات دولت" اقدام نمایید.

2. مدیرعامل و یا صاحب امضای شرکت باید حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی باشد.

3. مدیرعامل شرکت نباید در دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و یا سایر دستگاه هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می کنند اشتغال داشته باشد.

4- پس از تاسیس شرکت، با مراجعه به سامانه درخواست مجوز (لینک بالای صفحه) نسبت به درخواست مجوز اقدام نمایید.

5-  پس از ثبت درخواست در سامانه و تکمیل و تحویل مدارک مورد نیاز حراست، نسبت به اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح به شرح ذیل اقدام نمایید:

*تاییدیه اداره اماکن ناجا

*گواهی عدم بدهی بانکی از بانک مرکزی

*گواهی عدم بدهی بیمه تامین اجتماعی

*گواهی عدم بدهی مالیاتی

* گواهی عدم اعتیاد

 

6- ملک مورد نظر برای تاسیس دفتر باید حداقل 50 متر باشد و دارای کاربری تجاری یا اداری بوده و در طبقه همکف و یا در طبقات ساختمان های دارای آسانسور یا پله برقی باشد. محل پیشنهادی توسط بازرسان این اداره کل بازدید و پس از تایید به اداره اماکن عمومی نیروی انتظامیمعرفی می گردد

7- حق امتیاز صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت در شهر کرج 50 میلیون تومان و در شهرهای اقماری با جمعیت بیش از پنجاه هزار نفر 15 میلیون تومان می باشد که هنگام صدور پروانه بر اساس آیین نامه ابلاغی دریافت خواهد شد.

 

جهت پیگیری مشکلات سامانه درخواست پروانه با شماره 89662659-021 تماس حاصل نمایید

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرآیند صدور مجوز با شماره تلفن 32563275-026 تماس حاصل نمایید