دفاتر پیشخوان دولت

مراحل و مدارک مورد نیاز جهت انتقال امتیاز/تمدید/تغییر نشانی دفاتر پیشخوان دولت:

جهت ارسال مدارک برای تمدید پروانه،تغییر نشانی یا انتقال امتیاز نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز در فایل های پیوست اقدام نموده و فایلها را ذخیره و اطلاعات را بصورت دقیق تایپ و در انتها پرینت و امضاء کرده و به همراه کلیه مدارک به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز تحویل نمایید.

ضمنا برای درخواستهای تمدید/انتقال امتیاز/جدیدالتاسیس باید فرمهای مرتبط با استعلام حراست دفاتر پیشخوان دولت تکمیل گردد لذا فرم مربوطه را ذخیره و اطلاعات را بصورت دقیق تایپ نمایید و در انتها پرینت و امضاء کرده و به همراه کلیه مدارک و تعهد نامه ارسال نمایید. 

قبل از ارائه درخواست حتما آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان را دریافت و مطالعه فرمایید.

بر اساس آیین نامه جدید کلیه درخواست های انتقال امتیاز یا تمدید پروانه باید حداقل سه ماه قبل از پایان اعتبار پروانه در دبیرخانه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز ثبت شده باشد.

خواهشمند است هنگام پاسخ به سوالات توجه کافی به نکات ذیل داشته باشید:

1-     جواب سوالات را کامل و دقیق تایپ نمایید.

 2-     چنانچه سوالی در مورد شما صدق نمی کند یا جواب شما به آن سوال منفی است با توضیح مناسب مشخص کنید. بنابراین تحت هیچ شرایطی سوالی و یا ستونی بی جواب نماند و از خالی و ناقص گذاشتن جواب شدیداً اجتناب گردد و همچنین از کلی گویی و دادن پاسخ های مبهم نیز جداً خودداری شود.

  

دریافت آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی (ابلاغ 5 خرداد 98) 

فرم های انتقال امتیاز دفاتر پیشخوان خدمات دولت

فرم های تمدید پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت

فرم های تغییر نشانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت

راهنمای صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت جدیدالتاسیس

بر اساس مصوبه 289 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطی

1. پروانه دفتر پیشخوان دولت جدید صرفا جهت اشخاص حقوقی(شرکت ها) صادر می‌گردد. ابتدا با مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به تاسیس شرکت با موضوع فعالیت "ارایه خدمات پیشخوان خدمات دولت" اقدام نمایید.

2. مدیرعامل و یا صاحب امضای شرکت باید حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی باشد.

3. مدیرعامل و یا صاحب امضای شرکت نباید در دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و یا سایر دستگاه هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می کنند اشتغال داشته باشد.

4. تکمیل فرم های درخواست پروانه، حراست، تعهدنامه عدم اشتغال در دستگاه های اجرایی، تعهدنامه پرداخت هزینه حق امتیاز و ... (فایل word را دریافت و بصورت تایپ شده تکمیل نمایید)

5. ارائه تصویر همه صفحات اساسنامه، آخرین تغییرات و روزنامه رسمی شرکت

6. ارائه تصویر همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی همه اعضای هیات مدیره شرکت (فتوکپی مدارک مدیر عامل یا صاحب امضای شرکت باید در دفاتر اسناد رسمی برابر اصل شده باشد)

7.  5 قطعه عکس پرسنلی مدیرعامل یا صاحب امضای شرکت

8. اصل گواهی عدم سوء پیشینه مدیرعامل و کارکنان دفتر (میتوانید تصویر گواهی عدم سوء پیشینه اخذ شده برای ثبت شرکت را برابر اصل نموده و ارائه نمایید)

9.  پس از تکمیل مدارک و اخذ استعلامات از مراجع ذی صلاح، درخواست صدور مجوز در کارگروه استانی مطرح می گردد.

10. پس از تایید کارگروه استانی، متقاضی باید نسبت به معرفی محل تاسیس دفتر اقدام نماید. ملک مورد نظر باید حداقل 50 متر دارای کاربری تجاری یا اداری بوده و در طبقه همکف و یا در طبقات ساختمان های دارای آسانسور یا پله برقی باشد. محل پیشنهادی باید توسط اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و سازمان تنظیم مقررات بازدید و تایید شود.

11. حق امتیاز صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت در شهر کرج 50 میلیون تومان و در شهرهای اقماری با جمعیت بیش از پنجاه هزار نفر 15 میلیون تومان می باشد که هنگام صدور پروانه بر اساس آیین نامه ابلاغی دریافت خواهد شد.

فرم های درخواست دفتر پیشخوان جدید التاسیس (کلیک کنید)

فرم های درخواست دفتر ICT روستایی جدید التاسیس (کلیک کنید)